Meest gestelde vragen

Wat kosten verzendingen?

Voor een actueel overzicht van tarieven en levertijden kijk je op onze pagina levertijd en verzendkosten.

Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?

Voorraad producten worden binnen 48uur verzonden, soms sneller. Als een product niet op voorraad is dan kan het iets langer duren - over het algemeen worden pakketjes altijd binnen een week bezorgd en vaak veel sneller. Echter houden wij altijd contact me de klant over de verzending.

Kan ik mijn pakket volgen?

Zodra je bestelling is verwerkt ontvang je een track and trace code als deze beschikbaar is.

Met geld. Of cadeaubonnen. En welke methode je ook kiest, je betaalt sowieso veilig.

  • Achteraf betalen: met iDEAL of door het over te maken binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen
  • iDEAL: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank
  • Creditcard: het bedrag wordt gereserveerd en pas afgeschreven nadat je artikel is geleverd
  • Apple pay
  • Sofort banking
  • Bancontact
  • EPS
  • Giropay
  • ING home
  • VVV cadeaukaart

 

Er kan slechts 1 kortingscode per bestelling gebruikt worden. Kortingscodes zijn alleen geldig via de webshop. Als je aanmeld voor onze nieuwsbrief krijg je automatisch een kortingscode op je eerste bestelling.

Grotere pakketten worden of bij de buren afgeleverd of de volgende dag volgt er nog een afleverpoging.

Neem contact op met info@interclusive.nl. Iemand van het Interclusive team lost het voor u op

Neem contact op met info@interclusive.nl. Iemand van de Interclusive team lost het voor u op

Heb je iets besteld, maar is het niet zoals verwacht? Dan kun je ervoor kiezen je product te retourneren als deze nog ongedragen en onbeschadigd is. De retourtermijn is twee weken. Het pakket kun je goed ingepakt en op eigen kosten terugsturen. Zodra de producten bij ons zijn aangekomen zullen we het bedrag en de eventuele verzendkosten binnen 3 tot 4 dagen terugstorten op je rekening.
Producten die op maat zijn gemaakt kunnen niet worden teruggenomen.

Lees ons retourbeleid hier

Zodra je je bestelling hebt teruggestuurd kun je een nieuwe bestelling plaatsen in de webshop. Of neem contact op met info@interclusive.nl en leg uit wat je wilt ontvangen in plaats van.

Neem contact op met info@interclusive.nl, dan zoeken we samen een passende oplossing.

Klick hier om een overzicht te krijgen van alle producten en de juiste onderhoud.

Neem contact op met info@interclusive.nl, dan zoeken we samen een passende oplossing.

Ja dat kan! Je kan je aankoop op www.interclusive.nl doen met een VVV cadeaukaart

Staat je vraag er niet bij? Stuur dan het Interclusive team dan een bericht